Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Afanasenko K$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Afanasenko K. A. Influence of polyepoxy binder exploitation for fiberglass reinforced plastic on ignition temperature under condiotion of autoclave-vacuum forming [Електронний ресурс] / K. A. Afanasenko // Проблемы пожарной безопасности. - 2016. - Вып. 40. - С. 22-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppb_2016_40_5
| 2. |
Klyuchka Y. P. Pilotless vehicle application possibility in terrorist aims on seveso type objects estimation [Електронний ресурс] / Y. P. Klyuchka, K. A. Afanasenko, A. S. Tsibulya // Проблеми надзвичайних ситуацій. - 2017. - Вип. 26. - С. 63-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pns_2017_26_12
| 3. |
Afanasenko K. Polymer materials fire protection by various additives application efficiency estimation [Електронний ресурс] / K. Afanasenko, V. Lipovoy, S. Garbuz // Проблемы пожарной безопасности. - 2018. - Вып. 43. - С. 14-18. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppb_2018_43_5
| 4. |
Korytchenko K. Experimental research into the influence of two-spark ignition on the deflagration to detonation transition process in a detonation tube [Електронний ресурс] / K. Korytchenko, P. Krivosheyev, D. Dubinin, A. Lisniak, K. Afanasenko, S. Harbuz, O. Buskin, A. Nikorchuk, I. Tsebriuk // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 4(5). - С. 26-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_4(5)__4 Досліджено проблему ініціювання детонації в пульсуючих детонаційних двигунах. Напрямком вирішення даної проблеми обрано застосування детонаційних труб із багатоосередковим запалюванням. Як джерела запалювання використано 2 іскрові розряди, які запалювалися синхронно. Іскрові розряди запалювалися на відстані, за якої забезпечувалась інтенсивна газодинамічна взаємодія між розрядами. Взаємодія полягала в зіткненні ударних хвиль, що генеруються іскровими розрядами. В результаті, в області між іскровими проміжками забезпечувалося зростання температури газу за рахунок зіткнення ударних хвиль, що зустрічно рухаються. Дослідження впливу двоіскрового запалювання на час і довжину ділянки переходу горіння в детонацію в детонаційній трубі проведено шляхом порівняння параметрів переходу в випадках одно- та двоіскрового запалювання за інших рівнозначних умов досліджень. Дослідження проводилися на детонаційної трубі довжиною 2,3 м і внутрішнім діаметром 22 мм. Свічки запалювання розташовувалися в торцевій частині труби. Використано стехіометричну суміш пропану з киснем, що на 50 % розбавлена азотом за початковим тиску в суміші, що дорівнює 50 кПа. Для реєстрації часу розповсюдження фронту реакції та вимірювання швидкості процесу труба оснащувалася 22-ма іонізаційними датчиками. Відстань між джерелами запалювання дорівнювало 6 мм. Довжина розрядного проміжку в кожному джерелі запалювання становила 2,5 мм. Джерела запалювання у вигляді свічок запалювання підключалися до високовольтних блоків із повною енергією розряду 3,3 Дж. За результатами досліджень виявлено скорочення відстані переходу горіння в детонацію в 1,6 - 2 рази і часу переходу з 3,9 до 1,2 мс у разі переходу від одно- до двоіскрового запалювання. Отримані результати можуть бути використані під час проектування систем запалювання в пульсуючих детонаційних двигунах.Досліджено проблему ініціювання детонації в пульсуючих детонаційних двигунах. Напрямком вирішення даної проблеми обрано застосування детонаційних труб із багатоосередковим запалюванням. Як джерела запалювання використано 2 іскрові розряди, які запалювалися синхронно. Іскрові розряди запалювалися на відстані, за якої забезпечувалась інтенсивна газодинамічна взаємодія між розрядами. Взаємодія полягала в зіткненні ударних хвиль, що генеруються іскровими розрядами. В результаті, в області між іскровими проміжками забезпечувалося зростання температури газу за рахунок зіткнення ударних хвиль, що зустрічно рухаються. Дослідження впливу двоіскрового запалювання на час і довжину ділянки переходу горіння в детонацію в детонаційній трубі проведено шляхом порівняння параметрів переходу в випадках одно- та двоіскрового запалювання за інших рівнозначних умов досліджень. Дослідження проводилися на детонаційної трубі довжиною 2,3 м і внутрішнім діаметром 22 мм. Свічки запалювання розташовувалися в торцевій частині труби. Використано стехіометричну суміш пропану з киснем, що на 50 % розбавлена азотом за початковим тиску в суміші, що дорівнює 50 кПа. Для реєстрації часу розповсюдження фронту реакції та вимірювання швидкості процесу труба оснащувалася 22-ма іонізаційними датчиками. Відстань між джерелами запалювання дорівнювало 6 мм. Довжина розрядного проміжку в кожному джерелі запалювання становила 2,5 мм. Джерела запалювання у вигляді свічок запалювання підключалися до високовольтних блоків із повною енергією розряду 3,3 Дж. За результатами досліджень виявлено скорочення відстані переходу горіння в детонацію в 1,6 - 2 рази і часу переходу з 3,9 до 1,2 мс у разі переходу від одно- до двоіскрового запалювання. Отримані результати можуть бути використані під час проектування систем запалювання в пульсуючих детонаційних двигунах.
|
|
|